Tillbaka ytterligare en gång~

Okej... Jag är verkligen extremt dålig på att uppdatera... Hade nästan glömt av denna bloggen, haha. ^^
 
I alla fall... Lite uppdatering om mitt liv först och främst...
 
 
Jag gjorde slut med min tjej i December 2014. Vi är fortfarande väldigt goda vänner, och vi har båda gått vidare. I mitt fall så har jag precis blivit kär igen, så vi får se hur det går. ^^
   Jag insåg i somras att jag är intergender, dvs att jag anser mig vara båda könen. 
Och sist men inte minst så kommer jag att byta namn, till ett mer könsneutralt namn. Detta namn kommer då bli Cameron som det ser ut nu.
 
Ja, det var väl allt för denna gången. ^^ 
 
///
 
Cameron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0