Tillbaks igen~

Jag upptäckte nu att det var ca två år sedan jag skrev här. Jag vet inte varför, men i alla fall... Börjar med en liten uppdatering om hur mitt liv är just nu.

Någongång i början av 2013 träffade jag en tjej som heter Ebba, och vi blev vänner. Efter typ en månad upptäckte jag att jag hade blivit kär i henne, och 17 maj 2013 så blev jag och hon ett par~ <3 Vi förlovade oss 12 oktober samma år, och i februari 2015 ska vi flytta ihop. ^-^ För ett tag sedan upptäckte jag dessutom att jag är intergender. Och jag har börjat plugga vård och omsorg på komvux.

Annars så har inte så mycket hänt. Jag skriver fortfarande, och drömmer fortfarande om att bli utgiven författare.

Mitt senaste projekt: Skriva om en av mina böcker (igen), och den här gången så ska jag skriva den för hand. ^^

Ha det bra~

///

Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0