Ny dag, nya möjligheter.

Jag har sovit hos en kompis sedan i tordags, och idag ska jag åka hem. Jag ska åka runt 20 i 5, och när jag kommer hem ska jag till Hikari-Kai (en förening för mangaintresserade i Göteborg), och därefter antagligen sova hos en annan kompis. :3
 
Medan jag har varit här så har vi bland annat sett på "I Love You, Philip Morris". Jag rekommenderar den stark, om inte annat för att den är så otroligt söt.
 
Dessutom så har det blivit en hel del TV-tittande. ^^ Min kompis har Cartoon Network, och vi brukar slå över till den kanalen ibland. Det är lite därför jag har blivit så förtjust i Ben 10. :3
 
Och Cartoon Network är vad vi kollar på just nu, samtidigt som vi dricker te. ^^
 
 
Ha en bra dag!
 
///
 
Sabina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0