I'm alive. ^^

Ytterligare 100 år har passerat sedan sist, och nu återupptar jag bloggandet igen, och uppdaterar lite om mitt liv. :3
 
Jag tog studenten den 31 maj i år, och har sedan dess varit arbetslös. Men jag hoppas på jobb snart. ^^
 
Jag träffade en tjej på en cosplay-meet-up mågra dagar innan studenten, och några dagar efter studenten så åkte jag hem till henne, och sedan dess har det blivit många besök hos henne. :3
 
Just det ja, minns ni historien som jag skrev för ett tag sedan? Jag gjorde om den till bok, och gav ut den via sidav vulkan.se, där man kan köpa den. Här är en länk till den: https://www.vulkan.se/Resultat.aspx :3
 
Jag älskar fortfarande anime, och nu har jag dessutom blivit barnsligt förtjust i Cartoon Network-serien Ben 10. ^-^
 
Och jag har upptäckt att jag inte är straight, som jag trodde. Hur jag upptäckte det? Tja, jag blev kär i en tjej. Och så kan jag inte se mig själv med en kille.
 
Skrivandet går på, jag har bestämt mig för att skriva minst en sida per dag. :3
 
Det var allt för mig. Ha det bra! :)
 
///
 
Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0