Cosplayplaner, PT och en ljusare framtid.

För ett tag sedan började jag tänka på att cosplaya någon från Ben 10, men jag visste inte vem. Men i tisdags så kom jag och några kompisar fram till att jag skulle kunna cosplaya en karaktär som heter Julie, och som har rätt lätta kläder. Hon har kort svart hår (och jag har hittat en perfekt peruk som jag kan köpa), rosa hoodie, vit kort kjol, vita typ converse och vita strumpor. :)
 
Jag hade mitt första möte med min PT (personliga tränare) på gymmet där jag tränar. :) Jag ska träffa honom nästa vecka, och då ska vi börja träna på allvar. ^-^
 
Jag gick till arbetsförmedlingen igår för att försöka sätta fart på dem, och jag gick därifrån med kontaktuppgifter till handläggaren som ska kalla mig så småningom.
 
Och jag kan ha hittat ett ställe att flytta till. :) Det är ett rum som jag eventurllt kommer hyra, som är rätt billigt, och el, bredband, TV och vatten ingår. Jag ska dit och kolla in det idag, och om jag gillar rummet (och de andra som bor i lägenheten) så kommer jag antagligen att flytta dit. :)
 
 
Ha det så bra!
 
///
 
Sabina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0